Update glede chronove bolezni

Odkar sem poleti objavil svoj prvi post o mojem potovanju s Chronovo boleznijo (click) zelo opažam, da ljudje precej iščejo informacije o tem. Skoraj vsaki dan vidim ogled tistega posta, kar se mi zdi za nek tak blog, kot je moj, kar dosti. Vem da je v Sloveniji, kar lepo število, ki se trudi preživeti s to boleznijo in že tudi obstaja društvo, ki lahko ponudi ogromno informacij o vsem tem (uradna stran KVČB). Organizirajo tudi različna druženja, predavanja in predvsem radi pomagajo. Osebno sem tam predvsem zvedel imena različnih zdravnikov in ne samo tistega trenutnega, ki sem obiskoval. Pa tudi, če hočeš aktivno sodelovati si moraš vzet čas, kar je včasih lahko težko. Vsako leto se tudi objavi glasilo v katerem se tudi zve kaj novega.

Naslednja stran, ki jo uporabljam je Crohnology. Stran je zamišljena, kot družbena stran, ki je osredotočena na Chronovo bolezen. Seveda, angleščina je obvezna, vendar so vključeni ljudje iz celega sveta, kar da dostop do dosti več informacij in tudi večjo aktivnost ljudi.

Spremljam še nekaj drugih strani o SCD diet-i in tudi podobnem prehranjevanju.

Najboljši prijatelj glede pridobivanja informacij je seveda google, če veš kaj iskati in ne verjameš takoj vsaki bedariji, ki jo najdeš. Predvsem mora vsak, ki zboli za kakšno boleznijo, postati sam strokovnjak svojega telesa in bolezni, ki jo ima.

No da še napišem, kakšno je moje stanje. Prejšnje tedne sem hodil k osebnemu zdravniku, ker se mi je pojavil nek izpuščaj na prstnem košu. Dobil neko mazilo, ni posebno pomagalo. Dal kri in železo imam na spodnji meji, kar je lahko problem. Dobil tudi napotnico za gastroenterologa pri katerem se še moram naročiti. Problem imam tudi s dlesnimi, kar moram tudi odpravit. Prehranjujem se še vedno po SCD dieti, samo zadnje tedne se zdi da sem malo pretiraval s sadjem oz. medom. Za vikend delal novo porcijo kisle repe in tudi porcijo kislega zelja s kolerabo, korenjem in ohrovtom. Slik nimam nič, ker se mi je uspelo pri četrti repi porezat na ribežu in sem pol čisto pozabo slikat. Naročil si tudi ovčje meso in sem za pokušino dobil nekaj vnaprej iz česa se je naredila super obara.

Lep pozdrav vsem.

One thought on “Update glede chronove bolezni

  1. Pingback: Chronova bolezen po enem letu | Pol kozarca

Leave a Reply

