Kaj me razveseljuje ta teden?

Na NPR podcastu, ki sem ga začel poslušati par mesecev nazaj, zaključijo vsako oddajo s segmentom, da vsak pove kaj ga razveseljuje ta teden. Tu je stran samega podcast-a: Pop Culture Happy Hour.

No odločil sem, da bom poskušal sam tudi pisat nekaj takega vsak teden in ta teden me razveseljuje Lynn Ferguson. Sestra Craig-a Ferguson-a, voditelja Late Late Show-a, na katerem je včasih tudi sama pisala. No našel sem njen kanal na Youtubu: TodayThis.

lp

Leave a Reply

