Teden 48 2012 – Kaj me veseli ta teden?

Ta teden me veselita dve seriji, Treme(link) in Idiot Abroad(link). Treme, serija ki opisuje New Orleans po orkanu Katrina, je pravkar zaklučila tretjo sezono. V tej seriji mi je predvsem všeč, da predstavlja glasbo New Orleansa in je popolnoma prežeta z njo. Idiot Abroad, serija ki jo vodi Ricky Gervais, je pa prav ta teden začela s tretjo sezono in nadaljuje s potovanji Karl-a Pillkington-a, ki res preseneča s svojimi komentarji.

Naslednja stvar, ki me še veseli ta teden je 30. obletnica poroke svojih staršev. Veseli me, da sta uspela ostati tako dolgo skupaj. Vem, da ni bilo vedno lahko, samo sta vedno vztrajala naprej.

lp

Leave a Reply

