Teden 51 2012 – Kaj me veseli ta teden?

Ta teden me so predvsem veselile glasba in filmi. Ker je konec leta so se pojavili seznami najboljše glasbe in tukaj sem sponal Of Monsters and Men, fun. in Munford and Sons. Že cel teden samo to poslušam🙂.
Veselita me tudi konca sezon serij Homeland in Dexter. Seveda sta se končali s cliffhangerjem, posebej Dexter, ki ga čaka še samo ena sezona. Tudi nasplošno je ta sezona Dexter-ja bila malo boljša, kot nekatere v preteklosti. Homeland, kot serija polna skrivnosti in preobratov, nimam pojma v katero smer bo šla.
Še dva filma, ki sta me razveselila sta Seeking a Friend for the end of the World(link) in Safety Not Guaranteed(link). V prvem gledamo osrednja lika in njuno preživljanje zadnjih tednov pred koncem sveta. Vedno rad vidim ljudi, ki so večinoma znani po komediji, kot je Steve Carell, v ne čisto komedijanskih filmih, ker se mi vedno zdi, da so mi to najboljši filmi. Isto bi lahko rekel za Eternal Sunshine of the Spotless Mind(link). V drugem filmu skupina novinarjev preiskuje človeka, ki išče partnerja za potovanje v času. Oba filma, vsaj kaj sem jaz odnesel od njiju, da oba govorita o iskanju ljubezni in zaupanju.

lp

Leave a Reply

