Teden 52 2012 – Kaj me veseli ta teden?

Ta teden me je seveda razveselil božič. Pač rad imam te praznike. Božiček mi je zokne prinesel 🙂

Razveselila me je tudi Ljubljana, ki sem si imel priložnost ogledati in ne samo na hitro iti skozi. Redko sem v Ljubljani čisto na dopustu, ampak večinoma ali samo se peljem skozi ali pa hodim delat.

Razveselil me je tudi dokumentarec The Weight of Chains (klik), ki govori o razpadu Jugoslavije in posledično o vojni na Balkanu. Zanimivo mi je bilo gledat še iz kakšnega drugega vidika, kot pa samo slovenskega.

lp

Oddajte komentar

