Teden 4 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Ta teden me veseli že drugi del serije Utopia. v bistvu je triler v šestih delih in ta teden je prišel ravno drugi ven. Spremljamo malo skupino ljudi, ki bežijo pred organizacijo The Network, ker posedujejo rokopis Utopia, ki napoveduje nekakšno katastrofo. Morem rečt, da sem kar noter padel.

Druga serija, ki mi jo je predlagal kolega je pa H+. Web serija v bližnji prihodnosti v kateri ima večina ljudi računalniške vsadke, ki omogočajo povezovanje v brezžična omrežja. Že sam začetek serije predstavi, kako virus okuži te vsadke in zgodba se nam predstavlja takoj po tem, kot tudi nekaj let pred tem, se pravi kako je do vsadka prišlo. Posamezni deli so samo par minut, trenutno jih je 48, in sem skozi prvih nekaj samo poletel. No spet ena serija, ki jo lahko samo priporočam.

Odkril band Redemption, ki sicer že obstaja kakšnih 10 let. Gre se progressive metal band za katerega morem rečt, da mi je žal da nisem prej odkril. Ta cel teden sem na šihtu samo to bolj ali manj poslušal.

Gledal tudi Indie Game The Movie dokumentarec v katerem se spremlja india game razvijalce in koliko truda dejansko moraš vložiti, da sam narediš računalniško igro. Posebej mi je to blizu, ker sem tudi sam razvijalec programske opreme in včasih se ti zdi, da ljudje ne vejo koliko dela je vloženega v razvoj kakšne aplikacije. V filmu se vsem vso delo lepo izide, kar si tudi zaslužijo, saj so naredili res dobre produkte. Pač navdušuejo me ljudje, ki najdejo toliko zagona in moči, da pregurajo skozi vso bolečino, ki pride zraven s tem.

lp

Leave a Reply

