Pravkar prebrano

Aleš Praprotnik – Denar – nedolžna prevara
Dobra knjiga v kateri bralec zve zgodovino in trenutno delovanje denarja. V sloveščine ne vem, če obstaja kakšna podobna knjiga, ki tako poljudno predstavi denar. Meni je bila zanimivo branje, ker sem res zvedel nekaj novih stvari o bankah in na splošno o denarju.

Pavle Zidar – Koliko morja je v zrnu soli
Zgodba knjige se suče okoli učiteljice, ki jo začnemo spremljati ravno pred upokojitvijo. Nekaj zvemo tudi o njenem lenem sinu in tudi o sodelavcu, za katerega se mi zdi ne more odločiti, če bi ga sovražila ali ljubila.

John Steinbeck – O miših in ljudeh
Knjiga, katero sem imel že nekaj časa namen prebrati. Večkrat sem jo že kje slišal omenjeno, vendar nisem pojma o čem se gre. Zgodba je precej kratka in govori o dveh prijateljih. Oba sta sezonska delavca, katerih zgodba se začne ob prihodu na nov ranč. Tukaj ju začnemo spoznavati in jima sledimo do tragičnega konca. To je ena tistih knjig, ki me je istočasna razveselila in razjezila.

lp

Leave a Reply

