Teden 7 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Ta teden so me razveselili različni filmi in serije. Prvo Battlestar Galactica – Blood and Chrome, ki pove zgodbo admirala Adame, ko je komaj postal pilot. Za mene, ki sem fan Battlestart Galactice je bila super zadeva. Pogledal tudi film Malteški sokol, katerega knjigo sem pred kratkim prebral. Da sem sploh spravil brat knjigo najprej, je pa razlog ta govor Adama Savaga iz Mythbustersov (click).

Ker je ta teden bil tudi izdan Steam za linux sem to malo probal in tako odkril to – Solar 2. Igra v kateri igraš nebesno telo – asteroid, planet, zvezda in črna lunkja. Morem, da sem kar notel padel in to se pozna, ko sem začel igrati in končal čez dve uri :)…. se zgodi.

Že nekaj časa gleadm Totally Biased with W. Kamau Bell in me zadnje tedne tudi razveseljuje druga sezona.

lp

Leave a Reply

