Teden 9 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Ta teden sem nekak dosti poslušal progressive metal na šihtu in sem nekatere nove bande odkril(Headspace – I Am Anonymous, Wolverine – Communication Lost), kot tudi nekatere na novo(Riverside).

Pogledal si Foo Fighters Garage Tour dokumentarec. Govori seveda o Foo Fightersih, ki so imeli nagradno igro v kateri so igrali v garažah fanov, ki so bili izbrani. Lepo je bilo videti tako znan band v čisto imtimnem nastopu.

Zanimiv mi je bil tudi dokumentarec Queen of Versailles v katerem gledamo ekstremno bogate ljudi, ki dobesedno ne rabijo sploh nikdar pomisliti koliko kaj stane. Vsaj tako je bilo pred finačno krizo in potem par let kasneje, ko vseeno imajo več kot marsikdo, samo ne morejo si več privoščiti vsake bedarije. Pač tako fascinanten odnos do denarja so imeli, posebej ker večina družine ne služi denarja, ampak je vse odvisno od očeta.

Bil je tudi vremensko zelo lep vikend in sem imel priložnost iti na njivo, kjer se je dalo dobiti prvi letošnji hren.

lp, Tomaž

Leave a Reply

