Teden 10 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Pogledal dokumentarno serijo Wonders of Life v kateri Brian Cox predstavi začetke, oblike in načine življenja na Zemlji. V petih delih se obdela zakaj smo tako veliko,mkot smo, zakaj življenje na Zemlji bazira na ogljiku in podobna vprašanja.

Že par tednov sem imel namen pogledati Comedians in cars getting coffe, ki je serija Jerry-ja Seinfeld-a v kateri dejansko gre z drugimi komedijanti na kavo. In kot se pač zgodi, ko je več smešnih in pametnih ljudi na kupu, da je polno smeha. Pogledal sem samo par delov, samo sem ziher da bom še ostale.

Razveselilo me je tudi, da sem odkril pesnika in pisatelja Shane-a Koyczan-a. Predvsem se me je dotaknil njegov govor na TED-u(govor na TED). Imam namem še prebrati in pogledati kaj več.

lp, Tomaž

Leave a Reply

