Pravkar prebrano

Joseph Heller – Kavelj 22 (Catch-22)
Knjiga polnih absurdnih situacij od majorja, ki sprejema ljudi v pisarni samo, ko ga ni noter do nabavnega oficirja, ki bombardira lastno letališče, ker je podpisal pogodbo s Nemci. Sicer se zgodba dogaja na mediteranskem otoku blizu Italije med drugo svetovno vojno in sledi kapitanu Yossarianu, ko poskuša ne znoreti. Seveda se vse suče okoli kavlja 22 oz. situacij v katerih ne moreš zmagati. Meni osebno ena boljših knjig in spravil sem se jo predvsem brat, ker sem dostikrat že slišal izraz kavelj 22 za katerega sem sicer vedel kaj pomeni, nisem pa vedel iz kod izhaja oz. kako je opisan v knjigi. Trajalo mi je sicer dolgo da sem jo prebral, ker berem samo na vlaku trenutno in knjiga je precej zajetna.

lp, Tomaž

Leave a Reply

