Teden 12 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Prva stvar, ki me je razveselila je nova serijo In The Flesh, ki govori ponovni integraciji zombijev v skupnost in vse probleme, ki pridejo s tem. Ta teden je bil predvajan prvi del, ki mu še sledita dva.
Ta teden sem imel precej zombijevski, ker druga stvar, ki me je razveselila je Juan of the Dead, kubanska komedija v kateri spreljamo Juan-a, ki v Havani poskuša preživeti napad zombijev. Seveda, ker je komedija se tega loteva na čimbolj smešne načine, kar tudi vključuje ustanovitev podjetja, ki iztreblja zombije.

Par tednov že spremljam serijo Vikings. Zgodovinska drama, ki govori o vikingu Ragnar-ju Lodbrok-u in njegovih potovanjih in plenjenjih po Angliji. Eno izmed pozitivbnih presenečenj.

Že par tednov sem tudi gledal Howard Goodalls Story of Music, ki je zelo lepa predstavitev glasbe skozi stoletja, predvsem klasične glasbe. Pomaga sicer, če si vsaj malo glasbeno šolan, kar jaz nisem, samo vseeno zelo zanimivi dokumentarci.

Zdaj sem se ravno zavedel, da tukaj bolj ali manj pišem samo, kaj gledam in zgleda, kot da nič drugega ne delam :)… se zdaj bo lepše vreme🙂

lp, Tomaž

Leave a Reply

