Teden 16 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Ponovno našel Solvers Manifesto, ki res definira moje delo (click).

Sezona čemaža se je začela in se bo tudi hitro končala, vsaj preden zacveti. Dobra rastlina, ki je hitro našla mesto v mojem kuhanju. Prej sem že tudi objavil letošnjo letino čemaža.

Pogledal dokumentarec Beertickers – Beyond the Ale (click), ki vpogleda v kulturo ljudi, ki so naredili cilj svojega življenja, da preizkusijo čim več različnih piv. To so ljudje, katerih število preizkušenih piv presega več deset tisoč. Sicer sam ne pijem več, samo se mi takšni hobiji vedno zdijo zanimivi.

Smešen se mi je zdel ta video:
RobotDown – Faced with Danger

lp, Tomaž

Leave a Reply

