Teden 18 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Malo zamujam s tem, sem malo pozabil, malo se mi ni dalo 🙂

The Matrix Retold by Mom. Smešen povzetek filma s strani osebe, ki ga ni posebno razumel 🙂

Drugače sem pa prišel v nedeljo s Poljske in Dunaja. Zabavno je bilo. Videl dva svetovna rekorda. V Wroclaw-u ravno bil, ko so kitaristi igrali skupaj Hey Joe od Jimmy Hendrix-a. Zanimivo je bilo videti par tisoč ljudi, ki istočasno igrajo kitaro. Na Dunaju so pa neke podpise zbirali na eno sliko, nisem se ravno angažiral da bi zvedel več :). Vreme je bilo na čase malo pocasto, mogoče kaki čudni cimri v hostlih, drugače da morem rečt kar lep roadtrip.

Aja pa še uspeh, da me letos ni vžgalo sonce, kot me je lani na podobnem izletu.

lp, Tomaž

Oddajte komentar

