Teden 19 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Kyle Kinane je naredil pilota za serijo o potovanju. Zelo smešna zadeva, ko se res lahko valjaš po tleh.
Kyle Kinane’s Going Nowhere

Odkril poeta in raperja po imenu George Watsky. Zelo všeč glasba🙂 …

Dobil tudi webcam in usb tv tuner, tak da sem se s tem cel vikend špilal. Kamero ni bil sploh problem na linux-u usposobit in je delala bolj ali manj brez problemov. Na tv tunerju mi paše ni uspelo nič slišati oz. videti. Problem je v driverjih na linux-u. Nekaj sem uspel napredovati, da mi je pravilno prepoznalo napravo, samo se kernel modul ne naloži. Zgleda bom mogo it na novejšo verzijo kernela, kar mislim že lep čas narediti, tak da imam samo en razlog več🙂

Veseli me tudi, da sem pogruntal, da v Slovenijales-u lahko kupiš vezano ploščo oz. odpadne kose lesa ceneje, če ne rabiš točno narezanih kosov. Tak da sem nabavil dva lepa kos vezane plošče.

lp, Tomaž

Leave a Reply

