Teden 22 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Stand Up – Jeremy Paul

Veseli me da sem spet, po dolgem času, spravil programirati za sebe. Spoznavam programski jezik Dart(Dart language), ki je Googlov nadomestek Javascripta oz. bi radi da ga nadomesti. Lažji mi je preskok iz mojega dela, ki je dosti v C in Javi, v Dart, kot pa v Javascript.

Menjal tudi distribucijo Linux-a. Zdaj sem na openSuse in KDE. Zaenkrat mi je kar všeč, resda sem moral rešiti par problemov. Prestavil svoje RSS feed-e tudi na The Old Reader(link) in opustil uporabo Opere s katero sem počasi izgubljal živce. Svoj čas meni najljubši browser, ampak sem imel zadnje čase vedno problemov in sem spet, po par letih, nazaj na Firefox-u.

Veseli me, da sem se pozdravil, ker prejšnji vikend sem bil taki, kot da bi me avto povozil. Nisem pa bil res pripravljen na kako bolezen. Glede, da imam kronično bolezen sem zadnje leta, kar brez prehladov in podobnih zadev.

lp, Tomaž

Leave a Reply

