Teden 29 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Veselita me seriji Drunk History(official site) in This is Not Happening(official site). V prvi pijani ljudje razlagajo zgodovino🙂. Drugo mislim, da sem že objavil tukaj nekaj, samo je še vedno dobra. Komiki pripovedujejo kakšne zelo nenavadne zgodbe, ki so se jim zgodile🙂

John Hodgman in Emily Heller sta me nasmejala🙂
Codefellas EP3: How to Hack a Website – WIRED

Pogledal standup nastop Bill Cosby-ja z naslovom Himself. Posneto 1983, je pa lepo videti zakaj je Cosby takšna legenda.
Pogledal tudi dokumentarec o Dave Allen-u, irskem komiku, ki je umrl pred par leti. Prvič slišal za njega pravzaprav, samo me je navdušilo dovolj, da še bom pogledal kaj več njegovega materiala.

Bil tudi v Ljutomeru na Zombie walk-u, sicer samo kot opazovalec, vendar je bilo zanimivo. Eni so bili precej dobro gor narejeni, edino kaj sem pričakoval več ljudi. Tako zelo lokalno je bilo vse skupaj.

lp, Tomaž

Leave a Reply

