Teden 31 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Ta teden me je razveselilo precej stvari povezanih z glasbo.
Prva je seveda Iron Maiden v Zagrebu. Prvič bil v Zagrebu in seveda tudi v Areni. Sam koncert je bil svetoven in dosti boljši, kot pa na festivalu prejšnji mesec. Vzdušje v dvorani je bilo fenomenalno in tudi vročina je zelo nabijala v dvorani. Ven sem prišel čisto premočen🙂

Povezano z Maidni sem našel tudi te v naslednjem fimčku. Sami otroci v začetku najstništva, samo kak igrajo je neverjetno. Koliko sem razumel so to vsi učenci Aaron-a O’Keefe-a(homepage) in na njegovem Youtube kanalu je še več podobnih coverjev pesmi drugih izvajalcev.
The Longest Day and Legacy by Iron Maiden

Number of the Beast by Iron Maiden

Razveselila sta me tudi ta dva🙂
Mike Bridenstine and Mike Holmes – Every Song Ever

In še zadnja stvar, ki me je razveselila so robide, ki jih že dober teden hodim nabirat k žlahti🙂. Še slika rezultata današnjega nabiranja.
robide

lp, Tomaž

Leave a Reply

