Hvaležnost in obžalovanja

Ta tema mi zadnje čase, kar pogosti po glavi in že kar lep čas sem imel draft shranjen s tem naslovom, samo se ga nisem spravil pisati in končati.

Vse odkar sem dobil diagnozo za Chronovo bolezen, ki me je potisnila v ponovno ovrednotenje svojega življenja, kaj mi je pomembno in kakšen človek hočem biti. Mogoče se bo čudno slišalo, ampak sem hvaležen za to bolezen, ker me je prisilila, da sem naredil spremembe, ki jih drugače mogoče ne bi. Z vsem počutjem sem v tistem času prišel na dno in sem se moral pobrati ali pa končati s svojim potovanjem. Ravno zaradi tega sem hvaležen, ker me je naredilo močnejšega in sem spoznal katere osebe so tiste na katere se lahko zanesem. Tudi zaradi tega sem začel bolj ceniti ljudi. Ne samo tiste, ki so že v mojem življenju, ampak tudi tiste, ki jih na novo spoznavam.

Na drugi strani te hvaležnosti so pa občutki obžalovanja, ki me opominjajo, da ne smem spet zaspat v mojem življenju in misliti, da se bo vse kar lepo izteklo, če ne bom nič naredil. Tukaj se gre za stvari oz. dejanja, ki sem jih izpustil in tudi osebe, ki so odšle iz mojega življenja. Za ene izmed izmed teh sem hvaležen, da jih ni več v mojem življenju, za druge ne. Z nekaterimi osebami sem se uspel spet povezati, vsaj delno, samo sva se oba spremenila v času, ki je potekel. Osebno sem se dovolj spremenil, da morajo ljudje včasih dvakrat pogledati, če sem pravi, ko me niso nekaj časa videli🙂.

Konc koncev življenje gre naprej in ni važno, kako se jaz počutim glede tega, razen meni. Nepredvidene stvari se bodo vedno dogajale, kar lahko jaz naredim, da se soočim z njimi, rešim če se dajo in grem naprej. Tudi vsako osebo, ki pride na novo v moje življenje lahko sprejmem z odprtimi rokami in poskrbim, da se tista oseba vsaj tistem trenutku dobro počuti in sem hvaležen, da sva v tistem trenutno skupaj.

Ne vem točno kako naj končam s tem postom, vendar to so moja trenutna razmišljanja in več kot napisati jih ne morem. V glavnem hvaležen sem, da sem še lahko tukaj in to pišem. Hvaležen, da imam družino, ki me podpira in prijatelje, ki jih lahko pokličem.

lp, Tomaž

Leave a Reply

