Teden 33 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Conan me vedno nasmeji s svojim igranjem računalniških iger. V tem delu je igral retro igre na Atariju.
Conan – Clueless Gamer

Pogledal dokumentarec o Woddy Allen-u, legendarnemu režiserju, scenaristu, igralcu in komiku. Morem rečt, da sem zdaj res navdušen, da pogledam, še ostale njegove filme. Če ne drugega vsaj največje hite.

Začelo se predvajanje še zadnjih osem delov serije Breaking Bad. Ena boljših serij zadnjega časa. Potem sem še našel tudi to, kratek povzetek prešnjih sezon v obliki muzikala.

Joss Whedon ima govor na ComicCon-u in mi je res izboljšal dan.

Pogledal filma Pain&Gain(imdb) in End of Watch(imdb). Oba sta se mi zdela dobra filma. Prvi je akcijska komedija, ki je na čase precej krvava. Glede na to, da je po resničnih dogodkih je precej fucked up film. Drugi je akcijska drama in je eden boljših filmov, ki sem jih videl zadnji čas. Film me je nasmejal in užalostil, kar sem pogruntal imajo vsi dobri filmi skupno, ker me peljejo na čustveni vrtiljak.

lp, Tomaž

Leave a Reply

