Teden 34 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Dan Telfer Live at The Beat Kitchen – zanimiv stand up nastop, posebej na koncu prerekanje o dinozavrih🙂

Veseli me, da je teta po operaciji spet vredu in ji gre na boljše. Jutri jo bodo izpustili iz bolnice in bo spet doma. Upam, da se ne bo na začetku prenaprezala.

Veseli me film V for Vendetta. Film, ki je prišel ven leta 2005 in prvi film bratov Wachowski po Matrici. Morem rečt, da sem kar užival v filmu in sem posebej zadovoljen, da je dober film, ker sem ga imel že lep čas na listi za pogledat. Naslednji je Cloud Atlas od istih avtorjev.

Pogledal tudi Fast & Furious 6. Serija, ki jo spremljam že od začetka. Od filma sem dobil točno, kar sem pričakoval, se pravi hitre avte, vsemogoče nesreče, akcijo in ženske. Koliko sem bral mislijo narediti še nekaj filmov, tak da bom še nekaj časa gledal te zadeve🙂

lp, Tomaž

Leave a Reply

