Chronova bolezen po enem letu

Pred letom dni sem napisal prvo objavo glede Chronove bolezni(click) in še potem update (click), ker sem samo hotel nekje napisati mojo pot s tem. Zdaj po enem letu so nekatere stvari še vedno iste, pri drugih imam nekaj več razumevanja, kako vplivajo na mene.

K svojemu gastroenterelogu hodim enkrat na leto se malo pomeniti. Prvič v življenju sem bil pri dermatologu, ki mi je tudi tako bolj ali manj kot vsak doktor povedal, da bom pač s tem živel do konca življenja. Se pravi popolnoma nekoristni nasveti. K dermatologinji sem se pa odpravil, ker so se mi na prsnem košu pojavili izpuščaji, ki so pa očitno povezani z nekimi glivicami oz. ker je na tem mestu precej lojnic. Z dlesnimi imam še vedno probleme in tudi zobozdravnik mi je zdaj tudi začel govoriti, da je to pač z Chronovo boleznijo povezano in ne samo kako si ne umivam zob. Se mi pa je zobni kamen malo manj začel nabirati, ker prej so mi spucali in sem imel v enem mesecu že spet pol tistega nazaj.

Glede hrane sem še vedno na SCD/GAPS/Paleo dieti. Na kateri sem točno ne vem, vendar so si precej podobne, kaj vključujejo. V bistvi sem na dieti, ki je najboljša za mene. V tem poletnem času jem precej svežega sadja, trenutno predvsem robide in hruške, samo moram s tem tudi paziti, ker se hitro lahko preveč najem in potem čutim posledice na wc-ju. Drugače moja prehrana še vedno vsebuje precej juh, predušene zelenjave in čim bolj naravnega mesa. Edino kje se res prekršim je kakšnem dopustu, vendar še tudi tam pazim da ne dam vsega sranja, ki ga vidim, v sebe. Kebap je moja slabost🙂

Pred kratkim sem po kakšnih petih letih spet jedel pico in zdaj tudi vem, da je verjetno nikdar več ne bom. Naslednje jutro sem se zbudil s takšno grozno kepo v trebuhu. Takšnega občutka nisem že kar lepo število let in me je samo opomnil zakaj sem se sploh odločil spremeniti svojo prehrano in življenski stil.

Pogruntal sem tudi za sebe, da delim prijatelje na tiste s katerimi se lahko pogovarjam o dreku in na tiste, ko se ne morem😀. To lahko vsak potrdi, ki ima katero obliko kronično vnetne črevesne bolezni, da precej premišljujemo o sranju.

Več se ne spomnim zdaj. Pogumno novemu letu naproti, da vidim kaj bo to prineslo. Vsako leto se nekaj več naučim, kako živeti s to boleznijo in kako jo držati na vajetih, da ne prevzame popolnoma mojega življenja.

lp, Tomaž

Leave a Reply

