Teden 36 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Razveselila sta me ta dva seznama najboljših Comedy central roastov. Eni so res zelo dobri.
Prvi in drugi.

Zaključila se je Futurama, spet :). Meni ena najboljših animiranih serij, s svojimi čudaškimi liki in absurdnimi situacijami. Kaj je Futurama uspela zelo narediti, da si sočustvoval z liki. Fry s svojo neumnostjo, Leela s sprejetjem, da je mutant, Bender in njegovi plani. Morem rečt, da bom kar pogrešal.

Veseli me tudi, da sem dal vzorec v analizo DNK na 23andme.com. Napljuvali smo v epruvete in naslednji teden potuje naša slina v Združene države. Res me zanima kakšne rezultate bom dobil oz. če bom zvedel kaj novega.

lp, Tomaž

Oddajte komentar

