Teden 37 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Filmčki, ki so me razveseli ta teden. Zadnji link je v bistvu kolekcija večih.
George Watsky – Letter to My 16-Year-Old Self

Totally Biased: Janine Brito Has a Tracy-Off

I’m to fragile for this – click me

Razveselilo me je tudi, da sem lahko za prijatelje skuhal večerjo. Bolj specifično nekaj podobnega temu curry-ju (thai yellow curry). Zadeva je precej uspela, razen da je bil malo preveč začinjen, ker sem šel po občutku, koliko curry paste morem dat noter.

lp, Tomaž

Oddajte komentar

