Teden 40 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Veselijo me vsa ta jesenska opravila in v soboto sem bil ravno na trgatvi. Te trgatve so vedno smešne in vedno takšno doživetje🙂

Začela se je sezona za kislo zelje in je že prvo naribano🙂. To je tik za tem ko se je nabralo:
zelje

Nič fimčkov nisem toti teden našel. Aja pogledal sem film Pacific Rim in če hočeš videti film, kjer se veliki roboti tepejo z veliki pošastmi je to tapravi film. Meni je bil čist zabaven film🙂.

Pogledal tudi Orange is the new black, serija ustvarjalca Weeds oz. Travca po naše. Rabil sem par tednov, da sem pogledal teh par delov prve sezone in je čist solidna serija. Ko že omenjam serije, končala se je tudi serija Breaking Bad in za mene precej dober konec, ki je lepo zaključil serijo.

lp, Tomaž

Leave a Reply

