Teden 41 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Ta clip iz Fallon-a me je res nasmejal🙂. Kak se vživijo je res super in zadnji nastop Joseph Gordon Levitt-a je presenetil še on band tam.
Lip Sync Battle with Joseph Gordon Levitt, Stephen Merchant and Jimmy Fallon

Razveselil me je tudi ta stand-up special od Cristopher Titus-a poimenovan Voice in my head (wiki link). Za njega sem vedel že prej, samo nisem nikdar poslušal njegovega standupa in me je res presenetilo, da je bilo tak dobro. Še en mal odsek:

Pogledal in razveselil me je tudi film Upstream Color (imdb page). Zelo dober film in za moje pojme zelo dobro posnet film. Glede, da je od istega avtorja, ki je naredil Primer, je dosti bolj razumljiv🙂. Zgodba o dveh osebah, ki sta šla skozi podobno situacijo in najdeta tudi rešitev.
Ko o filmih pišem se vedno zdi, da znajo drugi dosti boljše opisat lepoto filma, tak bi vsakemu priporočal, da si prebere reviewe na imdb strani.

Veselijo me tudi kostanji, ki jih je zdaj polno. Še bolj me veselijo kostanjevi pikniki, ki jih tudi polno🙂.

lp, Tomaž

Leave a Reply

