Teden 46 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Začela se je druga sezona This Is Not Happening. Tukaj vedno slišim zgodbe s katerimi sploh ne morem tekmovat, no mogoče s katero🙂. No, vsaj vedno je smešno. Uradna stran (link) in zadnji prispevek:

Conan ima pa vedno tak dobre skeče, ko se samo bedaka dela🙂
Conan Calls A Santa Anita Horse Race

Veseli me tudi, da sem začel z učenjem ruščine. Ta teden je bila ravno prva ura, tak da to je super🙂. Skoraj sem že pozabil, da sem se sploh prijavil pred meseci, ko še sploh niso bili vedeli, če bo tečaj organiziran.

lp, Tomaž

Leave a Reply

