Teden 47 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Pete Holmes s svojim šovom me res vedno nasmeji, kar je samo nadaljevanje iz njegovega podcasta You Made It Weird (link).
Pete Holmes Show – Rory Scovel Shames “Day Moon”

Spet nov del This is Not Happening, kjer Joe Rogan opisuje njegovo srečanje z malo noro žensko🙂
This Is Not Happening: Joe Rogan Meets A Crazy Stripper

Tretji del intervjuja Bill-a Cosby-ja na Daily Show-u, ker je po dolgem času spet izdal standup special, ki ga še sicer nisem uspel pogledati, z naslovom Far From Finished. Cosby je eden izmed legend standup komedije in verjetno najbolj znan po nadaljevanki, ki jo je verjetno že vsak videl.
Povezava na Comedy Central

Pogledal Stephen Fry: Live at Sydney Opera House. Eden izmed ljudi, ki jih vedno z veseljem poslušam in ti ura mine v trenutku. Prvi je spodaj, naprej se je pa treba znajti.

Ta teden me razveseljuje tudi, da sem dobil ukulele in se zdaj to trudim naučiti igrati🙂. Zaenkrat se mi je samo bežno uspelo spraviti resno zraven, nonstop pa nekaj brenkam🙂

lp, Tomaž

Leave a Reply

