Teden 49 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Pete Holmes me zdaj vsak teden razveseli, enostavno ne morem ostati resen zraven🙂
F*&$ Vanilla Monologue: Part 1

F*&$ Vanilla Monologue: Part 2

Large Hadron Collider – Rhys Darby’s Reasons to be Scared of the Future

Grace iz DailyGrace predstavi nove božične pesmi🙂
NEW CHRISTMAS SONGS

Conan me pa tak vedno nasmeji🙂
Conan Auditions For TV Commercials

Ta teden me je razveselila tudi nov album od Dub Fx, enostavno zelo pozitivna glasba. Najde se celo cel album na Youtubu.

Na Steamu sem najdel peti del igre Broken Sword. Ena izmed prvih iger, ki sem jih igral, mislim pa da je bila prva point and click avantura pred 15-20 leti. Že leta nisem sploh pomislil na to, vendar se je bilo čudovito spet srečati s Georgom Stobbartom in Nicole Colard, ker me je spomnilo uganke in zgodbo iz prejšnjih iger. Ta zadnji ima tudi bolj občutek prvih dveh iger, kar so v naslednjih igrah malo izgubili.

Še za konec me veseli rojstni dan sestre in ji enostavno želim vse najboljše in vso srečo naprej. Ena redkih oseb za katero me ne skrbi, da bo vse vredu, ampak bo rešila vse kar ji bo prišlo naproti. To mi je prav za inspiracijo, kako pristopa k življenju. Vse najboljše, sekica.

lp, Tomaž

Leave a Reply

