Teden 50 2013 – Kaj me veseli ta teden?

Sicer ponavadi to objavljam v nedeljo, samo sem prišel včeraj malo prepozno domov.
Dva filmčka, ki sta me nasmejala.
Wits: “Si Se Tango vs. Yo La Tengo” feat. Paul F. Tompkins and Yo La Tengo

“Billy on the Street” Sneak Peek with Billy Eichner

Veseli me serija Treme, ki zdaj predvaja svoje zadnje episode. Vsa serija se suče okoli New Orleansa in njegove glasbe, kar je meni užitek gledati in morem rečt, da bom pogrešal to. Še mali odsek glasbe:

Veseli me tudi drugi del Hobita, ki sem se ga spravil gledat celo v kino. Malo se mi zdi, da so na silo vse skupaj razvlekli, samo da bi dobili tri filme. Drugače mi je pa v veselje gledati, samo po filmah res ne dobiš vtisa kakšna je knjiga, ki je dosti krajša. Prebral sem jo že tudi pred 15-timi leti, tako da se ne spomnim več vsega.

lp, Tomaž

Leave a Reply

