Teden 1 2014 – Kaj me veseli ta teden?

Eden izmed starejših filmčkov na dailygrace, samo še nikdar nisem slišal te verzije Zlatolaske in treh medvedkov
FAIRY TALE FRIDAY

Pogledal film The Fountain. Čudovito posnet film, ki govori o ljubezni, upanju, izgubi in njenem sprejetju. Hugh Jackman čudovito odigra svojo vlogo. Res lep film, nimam več besed, kot pa to, da je čudovit🙂

Pogledal tudi dokumentarec The Improv – 50 Years Behind The Brick Wall. Zgodba o The Improv, comedy klubu v New Yorku. Pač zanimiv dokuemntarec se mi je zdel.

Končala se je serija Treme. Meni serija z dosti več srca in ljubezni do New Orleans glasbe, kot pa redkokatera druga serija. Nič posebno drmatičnega se ne zgodi, liki pač nadaljujejo s svojim življenjem in ni neka končna točka, ker mesto bo vedno živelo.

Seveda me veseli novo leto. Preživel ga na Pohorju in morem reči, da je bilo res super. Sankal sem se in spoznal nove ljudi. Posledično je to sledilo da sem spoznal novo žensko, ki ima svoje življenje bolj pošlihtano, kot pa marsikatera druga. Pač zdelo se mi je, da sem v zadnjem času spoznaval take, ki nimajo o vsem najboljše predstave oz. imajo kakšne čudne predstave o življenju. No lepo je bilo🙂

lp, Tomaž

Leave a Reply

