Teden 3 2014 – Kaj me veseli ta teden?

Conan Forces Jordan Schlansky To Clean His Filthy Office

SEXY FAIRY TALE FRIDAY III

Samantha Bee on Daily Show with one woman show.
Ne vem zakaj mi link ne dela prav, tak da če hoče kdo pogledat, mora sam poiskat na strani. Samo klikneš na Videos link na strani. Zdaj je drugi strani ali pa uporabiš iskanje.
http://www.thedailyshow.com/watch/tue-january-14-2014/passion-and-intrigue-on-the-five?xrs=share_copy

Veseli me, da sem bil prvič v življenju v operi. Gre se za Aido, ki se ravno končuje v Cankarjevem domu v Ljubljani. Šel sem predvsem zato, ker nastopa kolega in nas je več šlo pogledat, kaj te dejansko on tam dela🙂

lp, Tomaž

Leave a Reply

