Teden 4 2014 – Kaj me veseli ta teden?

David Letterman – Comedian Myq Kaplan

Conan me še vedno nasmeji🙂
Conan Hangs Out With His Interns

Čist lep govor, kako je premagal tremo.
Joe Kowan: How I beat stage fright

Ta teden me veseli koncert Iced Earth, ki sem ga gledal v kinu Šiška v Ljubljani. Dober koncert, prvič sem jih tudi videl. Sama dvorana je tudi dobra, edino kaj je bilo mogoče, da je zgledala malo prazna, ker ni bila nabito polna.
Še naslovna pesem iz prejšnjega albuma

lp Tomaž

Leave a Reply

