Teden 17 2014 – Kaj me veseli ta teden?

Craig Fergusonov zadnji stand-up special, I’m Here To Help, in meni je pač ena tisti stvari, ki jih spremljam, ker me ponavadi ne razočarajo, posebej če gledaš The Late Late Show. Še mali odsek:

Še nekaj več Craig-a🙂
Craig Ferguson 4/15/14C Late Late Show tweetEmail😄

Stephen Colbert je dobil Letterman-ov šiht in tukaj je njegov intervju na Daily Showu.
The Daily Show: Stephen Colbert Says Goodbye

NPR Pop Culture Happy Hour
Drugi del tega podcasta me je res nasmejal (okrog dvajsete minute). Gre se za kviz o Batmanu in je čudovito absurden
Klikni me za podcast

Drugače me veseli, da imam končno ta teden prosto in dopust, da se lahko zbujam brez budilke. Malo svet pogledat in samo vse štiri od sebe dat🙂

lp, Tomaž

Leave a Reply

